..: SolitudeInMind's Registered Copyright :..

Friday, November 18, 2011

Selamat Hari Lahir Sayang

IMG_9653

 

Kuat hatiku terikat padamu

Restu Tuhan barangkali

Tidak sedikit pun aku kesali

Saat pertama mengenalimu

Kau sentuh hatiku dengan sifatmu

 

Moga Tuhan memperlihatkan

Segala yang baik-baik

Dan Tuhan menghijabkan

Segala yang aib-aib

 

Semoga aku sentiasa dalam redhamu

Semoga Tuhan menampung segala kurangku

Dengan nikmat-nikmat yang banyak buatmu

Di syurga yang kekal abadi selamanya

 

Selamat hari lahir sayang

 

18112011


Red roseRed heartNinjaRed heartRed rose

Selamat Hari Lahir

Yang Ke-41 Tahun

Buat Suami Yang Amatku Cintai

Semoga Allah Merahmati Abang Di

Dunia & Akhirat 

Red heartRed roseGift with a bowRed roseRed heart

3 comments:

Anonymous said...

husband kau baru 41 tahun ke?
loh muda dari aku? aku dah 43.
aku ingat husband kau baya Damak.
dia suka Batel Dated Sparkling kan.
nanti aku hadiah kat dia.
moga panjang umur murah rezeki.


TrulyAsia

SolitudeInMind said...

Terima kasih Kak Mai untuk hadiah tu. Susah-susah je. Saya ingat Kak Mai sebaya hubby saya, rupanya Akak sebaya Kak June. Abang Damak umur 47 kan? Lama tak jumpa Abang Damak dengan Kak June dulu masa dia orang duduk South Afrika ada juga turun KL. Tapi sekarang sejak dah pindah ke Helsinki Finland langsung tak berkesempatan jumpa. Sedey :{

Anonymous said...

itulah semua dah berhijrah.
hijrah pula jauh-jauh semua.
insya Allah ada rezeki Allah.
satu hari Allah temukan kita semua.
hubby aku tak ada sini.
keluar 4 bulan. semalam dia call.
dia kirim salam kat hubby kau.


TrulyAsia